[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
ComputerDebat.dk • Vis emne - X-box 360

X-box 360

Debatter om spil konsoller

X-box 360

Indlægaf Bech skrevet tors 15. dec, 2005 13:27

Hej!

Jeg ville lige høre om I ved hvor man kan få en billig X-box 360?
Bech
Ny Bruger
Ny Bruger

Indlægaf admin skrevet tors 15. dec, 2005 16:45

dem kan man vist ikke få billigt endnu! men kig på edbpriser, mener den koster ca. 2200 uden harddisk og ca. 3000 med. men jeg har hørt at de mange steder skulle være udsolgt til efter jul.
Brugeravatar
admin
Site Admin
Site Admin

Indlægaf brianbrandt skrevet lør 17. dec, 2005 19:57

hørte faktisk også, at der var amerikanere der havde sat en x-box 360 indpakningskasse til salg... og solgt den for flere tusind kroner.. det var vist over e-bay... og de havde skrevet, at det kun var emballagen... men nogle dumme amerikanere havde budt på den i den tro at det var selve xboxen... det var det så ikke... og de kunne ikke få pengene tilbage, da det stod i annoncen, at det kun var emballagen...
surt show der...

men jeg tror også den er udsolgt i et stykke tid endnu... den er vist også ret powerful... 3 x 3 Ghz processorere... uha... en totalt MÅHA maskine...
--------------------------------------
Braveheart Rules
Brugeravatar
brianbrandt
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Jarlen skrevet man 02. jan, 2006 20:51

Der findes mange MÅHA maskiner... meeen $$$, det handler desværre om at prioritere. Jeg leder efter PC, så jeg må nok undvære den anden, selvom det lyder som en ret hård spillemaskine med underholdning til mange gode aftener :)
Jarlen
Bruger
Bruger

Geografisk sted: Kalundborg

Indlægaf brianbrandt skrevet tors 02. mar, 2006 19:17

nogen der kender folk der kan sætte chips i .... ?
og hvad det vil koste ????
--------------------------------------
Braveheart Rules
Brugeravatar
brianbrandt
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Geografisk sted: Odense

Indlægaf testing skrevet fre 03. mar, 2006 10:27

jeg kender nogen der kan sætte dem i en alm xbox. men ikke 360 endnu... nogen der ved om det overhovedet kan lade sig gøre!
MBach

[size=75][i]Har du brugt søgefunktionen inden du spørger?[/i][/size]
Brugeravatar
testing
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Århus C

Tilbage til Konsoller