[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
ComputerDebat.dk • Vis emne - Acer computere

Acer computere

Debat om bærbare computere

Hvad er dit forhold til computerproducenten Acer?

Jeg kan godt li Acer!
0
Ingen stemmer
Jeg hader Acer!
3
100%
Acer ?!
0
Ingen stemmer

Stemmer i alt : 3

Acer computere

Indlægaf Bubber skrevet tirs 06. mar, 2007 21:22

Hej alle,
jeg vil lige høre hvordan stemningen er omkring Acers computere
Jeg ejer selv en Acer TravelMate 2410, som jeg er ret ked af at have købt. Jeg købte den for omkring 5500 kr. i september forrige år.
Allerede i løbet af et par måneder kunne jeg se et problem med computerens taster der simpelthen smittede af på skærmen. Selve den grå maling på computeren er sidenhen også faldet af flere steder, så computeren får grimme sorte plamager hvor malingen mangler.
Det skal endvidere nævnes at computerens skruer jævnligt falder ud af maskinen (!) og at jeg ikke altid har kunnet finde dem igen :(
Et år efter købet (september 2006) gik åbn/lukke -mekanismen i siden af computeren til skærmen i stykker efter at have været skadet i en længere periode. Dog er skærmen ikke gået i stykker, så jeg bruger den stadig men har været nødt til at lappe den med gaffatape så den ikke ville gå yderligere i stykker.

Det skal som tillæg siges at min storebror købte nogenlunde samme computer (dvs. også i travelmate-serien) et par måneder forinden mig. Han har haft nøjagtig samme problemer som jeg! En kammerat har også en Acer computer (som har kostet omkring 20.000, men dog er noget ældre). Samme problemer (og flere til: strømforsyning og crashes)

Så sent som i går fik jeg et nyt problem, som ingen af de nævnte har haft - men som nok ikke har alt for meget at gøre med Acer.
Mit strømstik har simpelthen fået en løs forbindelse et sted. I starten kunne jeg mase og dreje lidt på strømstikket for at få forbindelse, men dette er helt umuligt nu :-(

Er der andre der har haft lignende problemer med Acer? Hvis der er rigtig mange (hvilket jeg fornemmer i og med jeg har snakket med flere på mit gymnasie, der også har haft problemer med Acer) der har problemer, forslår jeg vi laver http://www.acersucks.dk for at sprede budskabet. Acer er billigere end mange andre, men HELT KLART også dårligere!
/ Bubber
Brugeravatar
Bubber
Bruger
Bruger

Geografisk sted: Svejbæk v. Silkeborg

Tilbage til Bærbare computere