[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
ComputerDebat.dk • Vis emne - Hvilken bærbar til 8k

Hvilken bærbar til 8k

Debat om bærbare computere

Hvilken bærbar til 8k

Indlægaf Karsten77 skrevet ons 14. dec, 2005 18:05

Min gamle stationær er brudt sammen, og i stedet for den vil jeg have mig en bærbar! kan man få noget ordentligt til max 8000?

Karsten
Karsten77
Bruger
Bruger

Indlægaf Nuclear skrevet ons 14. dec, 2005 18:11

Det kan du sagtens, specielt hvis det er som en desktop erstatning. de kan fåes fra 5000, men så kan du heller ikke bruge den til meget andet end kontorarbejde. men jeg smider lige et par link som jeg syntes ville være et godt bud!

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=158784

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=155247

det er ikke fordi jeg er acer freak men man får meget for pengene ved dem!

<Nuclear>
Nuclear
Bruger
Bruger

Indlægaf Karsten77 skrevet ons 14. dec, 2005 18:24

det ser fint ud til prisen, det kan være jeg skal nøjes med mindre. jeg skal kun bruge pcen til word, mail og at surfe på nettet med, kan jeg så nøjes med mindre? jeg skal ikke slæbe den med rundt så det gør ikke noget hvis den ikke har den bedste standbytid!
Karsten77
Bruger
Bruger

bærbar til salg...

Indlægaf brianbrandt skrevet tors 15. dec, 2005 00:03

hmm... hvis du ikke skal bruge bærbaren til andet end surfe lidt rundt på nettet, skrive word og spille syvkabale, så skal du bare have en fin stabil computer... og der vil det være ligeså optimalt for dig at købe en brugt, da de ofte kan fåes en del billigere, men stadig være ligeså gode til hvad du skal bruge den til...

jeg vil faktisk godt sælge min 1½ gamle Vega Pro, hvori der sidder et Asus-bundkort.... nypris var 13.000 ... det er stadig en 1.5 Centrino processor, 512 mb ram, 64 mb ram grafikkort, trådløst netværk integreret, 60 gb harddisk... den holder strøm i over 3 timer stadigvæk (selvom det var ligemeget for dig, så er det stadig rart til en lang togtur...)
men den vil jeg godt sælge, hvis der kom et godt bud på den...

mvh Brian
Brugeravatar
brianbrandt
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Karsten77 skrevet tors 15. dec, 2005 17:06

Det lyder fornuftigt, man hvad havde du tænkt dig den skulle koste?
Karsten77
Bruger
Bruger

Indlægaf brianbrandt skrevet fre 16. dec, 2005 08:45

tja... det var vel de omkring 8.000 jeg regnede med ... mere kan jeg nok ikke forlange for den, selvom den yder ligeså godt som de fleste nye bærbare... og hvis man kigger på Vega pro'erne, så koster de stadig ca. 12-13.000 kroner.... bare lige med 0.1-0.2 Mhz større processor...
Brugeravatar
brianbrandt
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Mattias skrevet man 06. mar, 2006 17:52

[quote="brianbrandt"]bare lige med 0.1-0.2 Mhz større processor...[/quote]

Du mener vel GHz :)
Med venlig hilsen
Mattias Skovhøj
[url=http://interweb.dk]Interweb.dk leverer billige webløsninger[/url]
Mattias