[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
ComputerDebat.dk • Vis emne - Hjælp :P grafik kort..

Hjælp :P grafik kort..

debatter om grafik og lyd

Hjælp :P grafik kort..

Indlægaf Pipsen skrevet man 23. jan, 2006 17:40

Hey, der ude

Jeg har lige et problem.

Jeg har fornyligt købt en helt ny com.

Men når jeg spiller mine spil (F.E.A.R eller age of empires 3) lagger / hacker den hele tiden nogen der har et forslag til hvad jeg kan gøre ?

Har prøvet at ændre opsætningen og installere den sidste nye driver af nvidia men det hjalp ikke ?..

min com :

Hp celeron 3.45
512 ddr
200 gb
256 mb geforce fx5500
Pipsen
Ny Bruger
Ny Bruger

Indlægaf testing skrevet man 23. jan, 2006 17:52

er det lige gyldigt hvilken opløsning du kører med?
MBach

[size=75][i]Har du brugt søgefunktionen inden du spørger?[/i][/size]
Brugeravatar
testing
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Århus C

Indlægaf Maini skrevet ons 01. feb, 2006 16:52

Hey,

Hvis ikke jeg tager fejl, plejer GFX-kort producenterne at navngive deres GFX-kort med højere og højere tal, jo nyere/bedre modellen er.
Jeg har selv et nVidia GeForce 5700LE, og det kan lige køre Age of Empires 3, på en middel grafikindstilling. Er du sikker på at dit grafikkort er godt nok? Jeg er bestemt ikke sikker på at det er det, for der er jo ikke meget stor forskel fra 5500 til 5700... :)
Med Venlig Hilsen,
Mathias Brandt
http://www.Maini.dk
Maini
Bruger
Bruger

Indlægaf Umulig skrevet fre 10. feb, 2006 06:54

Sorry, mester..

Hvis din computer er helt ny, håber jeg ikke du har tænkt dig at spille spil på den?

Geforce 5500 er et [i]low-entry kort [/i]= nederst på stigen = fint at køre Windows på, men hvis du skal spille spil, skal du helt ned på [i]laveste grafik[/i].

Nu ved jeg ikke hvad du har givet for din computer.. men for kr. 400-500,- oven i skulle du have haft dit grafikkort opgraderet til et noget meget bedre, efter min bedste overbevisning.
Umulig
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Tilbage til Skærme - Grafikkort - Lydkort