[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
ComputerDebat.dk • Vis emne - Geforce FX 5800 brugt

Geforce FX 5800 brugt

debatter om grafik og lyd

Geforce FX 5800 brugt

Indlægaf aigh skrevet ons 22. mar, 2006 19:26

Hej. Jeg købte et ASUS NVIDIA Geforce FX 5800 grafikkort på den blå avis, og da jeg fik det sat i, gik jeg ind i et spil og det virkede fint. Pludselig kom der nogle firkanter over hele skærmen, og uanset hvor meget jeg genstarter osv, kommer firkanterne tilbage.
Er det en fejl i kortet, eller kan i hjælpe mig med at instille på ting osv?
aigh
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Indlægaf MarsQ skrevet tors 23. mar, 2006 10:13

Tja...det kan være mange ting bla.

- At din grafikkort er brændt af
- Din PC kan ikke trække det
- Eller skærmen kan ikke trække det( opløsning )

eller prøv at hente opdateringer til din gafikkort????

Som du siger er den brugt!!!!
Brugeravatar
MarsQ
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Geografisk sted: Lyngby

Indlægaf aigh skrevet fre 24. mar, 2006 19:21

Ham jeg købte det af havde samme problem, men sagde det måske lå i bundkortet. Grundet den overdrevne lave pris, købte jeg kortet. Det duede i 40 sekunder med fuld grafik i Soldier Of Fortune 2, men så kom firkanterne.

Kan man reparere sådanne kort?
aigh
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Indlægaf MarsQ skrevet fre 24. mar, 2006 22:25

tja har ikke så meget forstand på grafikkort er mere til Software..men jeg tror ikke at man kan reparer det.

det er derfor jeg aldrig køber brugte ting til computer :D
Brugeravatar
MarsQ
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Geografisk sted: Lyngby

Tilbage til Skærme - Grafikkort - Lydkort