[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
ComputerDebat.dk • Vis emne - hvad kort kan jeg køre.

hvad kort kan jeg køre.

debatter om grafik og lyd

hvad kort kan jeg køre.

Indlægaf doomstein skrevet søn 23. apr, 2006 11:54

jeg har en hp computer med intel celeron processor og et grafikkort der hedder intel 845 med 64m hukommelse. jeg vil gerne have det forbedret på grund af et spil der ikke vil spise mit kort hvis i forstår(det er fable the lost chapters) men er der noget med hvilke systemer den kan køre på eller hvad.

og så et andet spørgsmål... det der spil... når jeg kører det er vandet gult og jorden grå... har det noget me kortet at gøre eller er det en fejl i spillet?
for a man who is facing the death, only death stands as a barrier
doomstein
Bruger
Bruger

Geografisk sted: i den sorte gryde

Indlægaf Anzl skrevet man 24. apr, 2006 14:05

jeg er ikke helt med...men hvis du regner med at købe et nyt grafik kort så er det lige meget hvilket grafikkort du køber...de skulle virke til alle "nye" pc'er...grunden til at spillet ikke kører ordenligt er nok fordi dit grafikkort ikke kan trække spillet...
Anzl
Bruger
Bruger

Indlægaf MarsQ skrevet man 24. apr, 2006 20:06

tja..man kan godt sætte bedere grafikkort i Pc´en
1. hvor mange penge du vil ofre på grafikkort
2. hvad for et vil du have Radeon eller Nivida
3. hp burde trække de nye spil rimelig godt
Brugeravatar
MarsQ
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Geografisk sted: Lyngby

Indlægaf doomstein skrevet tirs 25. apr, 2006 14:42

jeg kan sige at min pc er ca. 3 år gammel... er det så en ny pc eller hvad? jeg gætter på ja
for a man who is facing the death, only death stands as a barrier
doomstein
Bruger
Bruger

Geografisk sted: i den sorte gryde

Indlægaf aigh skrevet man 01. maj, 2006 20:44

Du skal altid investere i de 2 store producenter; ATI og NVidia, jeg foretrækker NVIdia...

Siden du ikke oplyser hvor mange penge du vil investere giver jeg bare en lille gennemgang af Nvidia...
Geforce 7900GTX er den aller, allerbedste model, men den ligger til gengæld også enormt højt i pris. Hvis jeg var dig ville jeg gå efter noget billigere, som fx 7600GT eller 7800GT(X) eller lignende modeller. Hvis det stadig er for dyrt, så købt dig en 6600 model :)
aigh
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Tilbage til Skærme - Grafikkort - Lydkort