Jeg har ikke meget forstand på det med pc,program osv, og det er ind imellem svært, når jeg prøver at få en forretning op og stå via en hjemmeside, og har ofte problemer. Derfor har jeg tilmeldt mig herinde, og håber meget I vil hjælpe mig?
Det handler om at jeg ikke kan klippe i billeder, jeg har paint, men også photofiltre (eng.vers.).
Når jeg fx skal klippe kanterne fra, ender det med at der er hvide kanter på det færdigtklippede billede.
Og jeg har prøvet alt, og enten klipper jeg selve billedet væk, eller får en anden kant? Det er svært lige at hitte ud af hvor jeg går ind og klipper henne? Og har svært ved det engelse tekniske sprog!
Er der een der kan forklare hvor jeg går ind henne, og hvordan man gør?
Jeg har prøvet at klippe med cm,pixels osv...men det gik slet ikke. Så hvis det kunne gøres med en simpel streg/saks i programmet, ville jeg blive lykkelig!
Jeg har lige et bi-spørgsmål: Hvordan kan det være, at hotmailadrasser/mails, ofte ryger i andres spamfiltre? Fx. hvis man skriver til en forretning osv, kommer svarene sent eller aldrig, og får at vide det er pga spamfiltret.
Hvilke mails er så bedst i forhold til spamfiltre?
Jeg håber I kan hjælpe mig, står og skal redigere hjemmeside, men er i stå fordi jeg ikke kan klippe billeder....suk

God weekend! Med venlig hilsen
Rumlerille