[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
ComputerDebat.dk • Vis emne - Antivirus

Antivirus

Reklamer for den webside/shop mv.

Antivirus

Indlægaf johnnyp skrevet tirs 07. mar, 2006 11:57

Som ny her på forummet vil jeg da gerne starte med at reklamere lidt for et af de bedste antivirus programmer der findes. Nemlig Eset NOD32 som igennem de sidste 7 år har udvist ekstrem høj kvalitet i de prestigefyldte VirusBulletin anmeldelser.
Mere information kan fås på http://www.netcop.dk

Vi vil også tilbyde 15% rabat ved køb af licens på NOD32 til medlemmer af Computerdebat.dk " Husk venligst ved bestilling at I er medlem på dette forum ".

Har kikket regler igennem for at seom man evt. gør noget forkert ved at tilbyde et produkt med rabat og kan ikke finde noget omkring dette.

mvh
Johnny Petersen

http://www.netcop.dk
johnnyp
Ny Bruger
Ny Bruger

Indlægaf testing skrevet tirs 21. mar, 2006 12:12

det lyder fornuftigt... men tror nu alligevel jeg holder mig til de gratis programmer der er!
MBach

[size=75][i]Har du brugt søgefunktionen inden du spørger?[/i][/size]
Brugeravatar
testing
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Århus C

Indlægaf MarsQ skrevet tirs 21. mar, 2006 13:34

nu da jeg har været på hjemmesiden og kigget lidt på det..kunne jeg ikke se det store foreskel mellem Eset (jo måske lidt tweaks og lign.) og Avast f.eks.

men ellers er det virkelig god antivirus program.
Brugeravatar
MarsQ
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Geografisk sted: Lyngby

Tilbage til Fri Reklame