[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
ComputerDebat.dk • Vis emne - Ekstern harddisk..

Ekstern harddisk..

Debatter om alle former for drev

Ekstern harddisk..

Indlægaf Hemming skrevet ons 12. apr, 2006 13:32

Hey derude...

Min harddisk er kaput, så skal have købt en ny!
Tænkte på om man kan installere et styresystem på en ekstern harddisk???

På forhånd tak..

//Flemming
Hemming
Ny Bruger
Ny Bruger

Indlægaf MarsQ skrevet ons 12. apr, 2006 15:24

ehh..det tror jeg ikke at man kan, på en måde er det kun jo et flytbar disk hvor man kan gemme backup/data/filer....fordi den kan ikke være en master .
Brugeravatar
MarsQ
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Geografisk sted: Lyngby

Indlægaf Anzl skrevet man 24. apr, 2006 14:07

det kan man ikke vil jeg mene da man ikke kan sætte en ekstern til master...
Anzl
Bruger
Bruger

Indlægaf MarsQ skrevet man 24. apr, 2006 20:01

ELLER...det kan man godt tror jeg så skal man bare boote fra Ekstern HDD med USB..

er ikke helt sikker på det..!?
Brugeravatar
MarsQ
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Indlægaf Anzl skrevet man 24. apr, 2006 20:40

Jeg er ikke sikker på at du kan på alle pc'er...men hvis så skal du prøve at boote fra usb i bios...men hvis du gerne vil have en hurtig pc så vil det være dumt at vælge en ekstern da det vil tag lidt længere tid at hente filer...
Anzl
Bruger
Bruger

Indlægaf MarsQ skrevet tirs 25. apr, 2006 16:39

ja det da klart at man skal ændre det i BIOS...som sagt tager det langt tid at loade alle filer

PS. det kan alle PC´er gøre
Brugeravatar
MarsQ
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Tilbage til Drev (Harddisk, Cd-rom, usb mv.