[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
ComputerDebat.dk • Vis emne - Sa

Sa

Overvejer du at købe eller sælge, så få en vurdering af pris her!

Sa

Indlægaf Elgarn skrevet søn 14. maj, 2006 12:52

:D Hej,

hvor meget kan jeg forlange for min computer (planlægger at købe en ny og sælge eller smide den gamle væk i begyndelsen af juli)?

PCen blev "skræddersyet" på bestilling hos en lille firma for 5 år siden.
Den gang var det en rigtig sværvægter med AMD Athlon processor 1.3 Ghz, 256 Mb RAM og 40 Gb harddisk samt Award plug and play BIOS.
Skærmkortet er Nvidia GeForce 2 MMX 400.
Lydkortet - SBLive! Wave Device.
Computeren er udstyret med Pioneer DVD drev DVD-106 og Samsung combo CDRW/DVD SM-332B.
Skærmen er en 17" CRT skærm Samsung SyncMaster 753DF, men den sælger jeg kun sammen med computeren hvis jeg kan få 2500 kr. for det hele. Mening med det er, at hvis jeg sælger den gamle skærm, vil jeg gerne kunne købe en ny, helst en fladskærm.

Men der er et problem: Min computer har et såkaldt periodisk fejl. Dvs. nogle gange (1 ud af 7 i gennemsnit), når man trykker på tændingsknappen, sker der ikke noget.
Det lykkes som regel at starte computeren ved næste forsøg, men jeg har også været ude for, at der skulle 2-3 forsøg til. Ellers har den fungeret upåklagelig alle de fem år jeg har den.
Tror I, at 2500 kr er realistisk? Hvis nej, hvor meget kan jeg få uden skærm?

Hilsener Elgarn
Elgarn
Bruger
Bruger

Geografisk sted: København

Indlægaf Tpdrengen skrevet man 15. maj, 2006 16:29

Nej, det tror jeg slet ikke du kan få.

Uden skærmen kan du nok højst få 1500 kr !
Mvh. Morten Trend Poulsen !
Brugeravatar
Tpdrengen
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Geografisk sted: Ikast - midtjylland

Indlægaf Elgarn skrevet tirs 16. maj, 2006 09:14

Hej Morten,

tak for dit svar.

Mvh.

Lucjan
Elgarn
Bruger
Bruger

Geografisk sted: København

Indlægaf testing skrevet tirs 16. maj, 2006 10:08

[quote="Tpdrengen"]Nej, det tror jeg slet ikke du kan få.

Uden skærmen kan du nok højst få 1500 kr ![/quote]

enig
MBach

[size=75][i]Har du brugt søgefunktionen inden du spørger?[/i][/size]
Brugeravatar
testing
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Århus C

Tilbage til Vurdering