[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
ComputerDebat.dk • Vis emne - spildsikret tastatur?

spildsikret tastatur?

Debat om bærbare computere

spildsikret tastatur er..?

for nørder, der drikker kaffe/cola og gamer samtidig
3
100%
producentens måde at sikre forbrugeren mod spild af tastatur-knapper
0
Ingen stemmer
producenten, der laver fis med forbrugerne
0
Ingen stemmer
praktisk
0
Ingen stemmer
smart
0
Ingen stemmer
upraktisk, grimt, underligt...
0
Ingen stemmer

Stemmer i alt : 3

spildsikret tastatur?

Indlægaf Bubber skrevet søn 30. apr, 2006 20:52

nu har jeg lige fundet mig en fin bærbar computer til min søster (konfirmationsgave) - og så falder jeg over udtrykket "spildsikret tastatur" - ææh - hvad er det liiige, det er?

Nogle, der er kloge på det område, eller er det bare noget fis, producenten skriver?

computeren kan findes her: [url]http://nordic.computers.toshiba-europe.com/cgi-bin/ToshibaCSG/selected_product_option.jsp?LNG=19&service=ND&PRODUCT_ID=113591&DISC_MODEL=0[/url]
/ Bubber
Brugeravatar
Bubber
Bruger
Bruger

Geografisk sted: Svejbæk v. Silkeborg

Indlægaf steaqm skrevet søn 14. maj, 2006 10:52

ret mig hvis jeg tager fejl. men jeg mener at det er saadan at det kan taale vand, men jeg ved ikke hvor meget.
Mangler sponser til en hjemmeside hvor jeg kan lave anmeldelser af programmer og spil, og lave et computer samfund hvor man hjælper hinanden.. kontakt mig for mere info.
steaqm
Bruger
Bruger

Geografisk sted: Denmark

That's what I thought...

Indlægaf Bubber skrevet søn 14. maj, 2006 19:13

[quote="steaqm"]ret mig hvis jeg tager fejl. men jeg mener at det er saadan at det kan taale vand, men jeg ved ikke hvor meget.[/quote]

ja, det er umiddelbart også mit gæt, men syntes alligevel det lød lidt for godt til at være sandt :D
Anyways, det er tasterne er vandtætte behøver jo ikke betyde at elektronikken, gemt under tasterne, er det :wink:
/ Bubber
Brugeravatar
Bubber
Bruger
Bruger

Geografisk sted: Svejbæk v. Silkeborg

Indlægaf steaqm skrevet man 15. maj, 2006 08:09

jeg vil skyde på at det kan holde til en hvis mængde vand så vidt jeg har laest og forstået.
tror bare ikke du skal smide det i badekaret og stadig regne med at det virker;)
Mangler sponser til en hjemmeside hvor jeg kan lave anmeldelser af programmer og spil, og lave et computer samfund hvor man hjælper hinanden.. kontakt mig for mere info.
steaqm
Bruger
Bruger

Geografisk sted: Denmark

Tilbage til Bærbare computere