[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
ComputerDebat.dk • Vis emne - USB 2,0 højhastigheds port

USB 2,0 højhastigheds port

Debatter om alle former for drev

USB 2,0 højhastigheds port

Indlægaf keldvest skrevet søn 30. jul, 2006 11:55

Hej

Jeg har en bærbar Fujitsu Amilo 3438G. Den kører windows XP og er opdateret med servicepacks m.m.
Af en eller anden årsag fungerer højhastigheds porten ikke selv om den skulle kunne køre denne.
Jeg har fået det råd, at installere windows påny, men det synes jeg er omstændeligt og hvorfor skulle det virke ?
Er der nogen der kender problemet og har forslag til hvad jeg skal gøre. Har besøgt Fujitsu Siemens hjemmeside i et forsøg på at finde og opdatere drivere. Dette uden resultat. Jeg hørte at windows servicepack 2 skulle løse problemet med manglende 2,0 driver, men den har jeg installeret uden at problemet er løst.
keldvest
Ny Bruger
Ny Bruger

Indlægaf testing skrevet søn 30. jul, 2006 14:10

prøv at fjerne enheden i enhedshåndtering... for så installerer den driveren igen... tror ikke den ændre drivere fordi du installere sp2! kan hvis der er en ændring i hardwaren.
MBach

[size=75][i]Har du brugt søgefunktionen inden du spørger?[/i][/size]
Brugeravatar
testing
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Århus C

Indlægaf keldvest skrevet søn 30. jul, 2006 20:24

[quote="MBach"]prøv at fjerne enheden i enhedshåndtering... for så installerer den driveren igen... tror ikke den ændre drivere fordi du installere sp2! kan hvis der er en ændring i hardwaren.[/quote]

Jeg har prøvet at fjerne enheden, genstarte computeren og lade den installere driveren igen

Når jeg herefter slutter udstyr til en af usb portene får jeg følgende meddelelse: "Funktionen USB lagerenhed vil fungere ved nedsat hastighed. Du skal tilføje en værtscontroller med USB-højhastighed tiil denne computer for at få den maksimale ydelse".

Så jeg er desværre ikke kommet længere end før. Please help.
keldvest
Ny Bruger
Ny Bruger

Indlægaf testing skrevet man 31. jul, 2006 09:59

har du ikke nogle drivere til porten? det er ikke altid at windows egne drivere er de helt rigtige? er det nogle onboard porte, eller er det et kort du har sat i?
MBach

[size=75][i]Har du brugt søgefunktionen inden du spørger?[/i][/size]
Brugeravatar
testing
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Århus C

Tilbage til Drev (Harddisk, Cd-rom, usb mv.