Ja, jeg har et problem med min dvd brænder i min bærbare. Jeg har kigget rundt i fotum, men har ikke rigtig kunnet finde nogle med samme problem.
mit problem består i 2 ting
1. problem er at tit så kan jeg slet ikke brænde, den går igang og når til 3 %, som den altid gør inden den reelt begynder at brænde. men den når bare ikke længere, så skriver den skrivefejl og stopper der. der er på dette tidspunkt ikke skrevet på dvd'en endnu, så den kan sagtens bruges igen, den gør det bare alt for tit.
2. problem er at op til næsten halvdelen af de gange den så vil brænde, så når jeg vil se filmen virker det fint lige indtil slutningen af filmen, hvor den så fryser og så kan man ikke se mere. har prøvet at starte filmen forfra, spole osv. intet virker.
Jeg bruger normalt Nero, men har prøvet med både alcohol og IMGburn og flere forskellige skiver med samme resultat.
Så min egen konklusion, er at det må være brænderen, der er noget galt med. Har også hørt at brændere i bærbare ikke skulle være så gode.
Hvis det ER brænderen, der er noget galt med, er der så noget der kan afhjælpe dette, eller hedder det en ny Ekstern brænder?
The rumlepraasen