[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
ComputerDebat.dk • Vis emne - problem med brænder i bærbar

problem med brænder i bærbar

Debatter om alle former for drev

problem med brænder i bærbar

Indlægaf rumlepraasen skrevet søn 10. sep, 2006 17:37

Ja, jeg har et problem med min dvd brænder i min bærbare. Jeg har kigget rundt i fotum, men har ikke rigtig kunnet finde nogle med samme problem.
mit problem består i 2 ting

1. problem er at tit så kan jeg slet ikke brænde, den går igang og når til 3 %, som den altid gør inden den reelt begynder at brænde. men den når bare ikke længere, så skriver den skrivefejl og stopper der. der er på dette tidspunkt ikke skrevet på dvd'en endnu, så den kan sagtens bruges igen, den gør det bare alt for tit.

2. problem er at op til næsten halvdelen af de gange den så vil brænde, så når jeg vil se filmen virker det fint lige indtil slutningen af filmen, hvor den så fryser og så kan man ikke se mere. har prøvet at starte filmen forfra, spole osv. intet virker.

Jeg bruger normalt Nero, men har prøvet med både alcohol og IMGburn og flere forskellige skiver med samme resultat.
Så min egen konklusion, er at det må være brænderen, der er noget galt med. Har også hørt at brændere i bærbare ikke skulle være så gode.
Hvis det ER brænderen, der er noget galt med, er der så noget der kan afhjælpe dette, eller hedder det en ny Ekstern brænder?

The rumlepraasen
The Rumlepraasen
rumlepraasen
Ny Bruger
Ny Bruger

Geografisk sted: Kolding

Indlægaf testing skrevet man 11. sep, 2006 07:23

du ku prøve at rense læsehovedet.. hvis nu den er støvet til, så kan det godt give problemer!
MBach

[size=75][i]Har du brugt søgefunktionen inden du spørger?[/i][/size]
Brugeravatar
testing
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Århus C

Tilbage til Drev (Harddisk, Cd-rom, usb mv.