[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
ComputerDebat.dk • Vis emne - Problemer med bundkort (P4C-800-E Deluxe)

Problemer med bundkort (P4C-800-E Deluxe)

Debatter om bundkort, cpu og ram

Problemer med bundkort (P4C-800-E Deluxe)

Indlægaf MathiasS skrevet tirs 13. mar, 2007 20:02

min computer blev formateret fordi den var i stykker. men den virker endnu ikke optimalt. det eneste cd/dvd-rom spil der virker er et gammelt worms 2 spil.. den gider ikke vil ikke spille fx. n.f.s. underground 2, det er installeret ordentligt, når man trykker på launch-ikonet popper der et n.f.s-logo op..efter 10 sek. forsvilder det, og den siger ikke hvad der er galt, den lukker bare ned
når jeg starter min computer står der bl.a. dette:

No bios attached to fast track controller

The bios is not installed.

kan nogle venligst forklare hvad jeg skal gøre? det er enkelt for dem der kan finde ud af det,, men jeg kan ihvertfald ikke lige nu..
mit bundkort er 3-4 år gammelt og hedder ASUS - P4C-800-E Deluxe EAY
Nogle der vil hjælpe? på forhånd tak
MathiasS
Ny Bruger
Ny Bruger

Geografisk sted: Dobbelt A

Indlægaf Umulig skrevet søn 18. mar, 2007 01:45

Lyder til du bla. ikke har fået installeret driveren til din RAID controller.

Kontroller om der var en diskette (KAN også være CD, men det er sjældent) til dit bundkort, der hedder noget med "RAID driver".

Alternativt kan du hente den på hjemmesiden for dit bundkort.
http://www.asus.com/products.aspx?l1=3& ... odelmenu=1

Her ligger også andre drivere, som alle skal installeres.

At rode rundt i BIOS med RAID indstillinger kan være en tricky affære. Søg evt hjælp hos nogen der har check på det. :roll:
Umulig
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Tilbage til Bundkort - CPU - Ram