[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
ComputerDebat.dk • Vis emne - Mit lydkort og nettet

Mit lydkort og nettet

debatter om grafik og lyd

Mit lydkort og nettet

Indlægaf Sebad skrevet fre 13. jan, 2006 22:01

Hej!
Er der nogen af jer der kan fortælle mig hvorfor min computer hele tiden fryser hver gang jeg hører musik og kobler nettet til?
Sebad

Indlægaf testing skrevet fre 13. jan, 2006 22:03

hmm.. den er svær... det kan der være så mange grunde til. kan du sige lidt mere?

hvilken windows bruger du?
er det noget bestemt musik?
har du anti-virus installeret?
MBach

[size=75][i]Har du brugt søgefunktionen inden du spørger?[/i][/size]
Brugeravatar
testing
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Århus C

Indlægaf Senad skrevet fre 13. jan, 2006 22:05

Jamen, jeg bruger windows XP Service Pack 2
Og det er ikke bare musik. Men også når jeg spiller spil. Jeg har også antivirus installeret, men tror næppe det er dette da jeg har geninstalleret den op til flere gange! Men den bliver bare ved, så hvis jeg vil på nettet må jeg koble lyden fra, og omvendt.
Senad

Indlægaf testing skrevet fre 13. jan, 2006 22:08

hvis det er alt muligt forskelligt kunne det da godt tyde på at det hele kører lidt ustabilt. sætter den sig helt fast så den skal genstartes?
MBach

Brugeravatar
testing
Site Admin
Site Admin

Indlægaf Senad skrevet fre 13. jan, 2006 22:09

Ja nemlig!
Den sætter sig totalt fast, og jeg skal først trykke på knappen for at slukke den, og så tænde den igen, før den virker!
Jeg forstår det simpelthen ikke!
Senad

Indlægaf testing skrevet fre 13. jan, 2006 22:11

hmm... jeg er nørd til at smutte nu... men prøv og du kan komme til at tjekke om den bliver for varm... det kunne det jo godt tyde lidt på nå den går fast hver gang den skal lave noget.
MBach

Brugeravatar
testing
Site Admin
Site Admin

Indlægaf Senad skrevet fre 13. jan, 2006 22:12

Det er næppe det. Den virker som den skal, så længe jeg bare ikke kører begge på en gang. Den gør det samme undtagen om den er for varm, eller kold.
Er der slet ingen der kender en løsning til dette? Det irriterer mig virkelig
Senad

Indlægaf testing skrevet lør 14. jan, 2006 12:49

prøv evt med en anden player, det kan være det er den der er fucked up!
MBach

Brugeravatar
testing
Site Admin
Site Admin

Indlægaf Senad skrevet lør 14. jan, 2006 15:29

Har skam prøvet med alt. Jeg tror det er mit lydkort der er fucked. Ellers ved jeg sgu ikke hvad der er i vejen..
Senad

Indlægaf testing skrevet lør 14. jan, 2006 15:34

ja... det kan godt være.. prøv at hive kortet ud og se om det hjælper
MBach

Brugeravatar
testing
Site Admin
Site Admin

Indlægaf Senad skrevet lør 14. jan, 2006 16:36

Har jeg også prøvet. intet hjælper. Jeg har aldrig været ude for sådan noget før..
Senad

Indlægaf testing skrevet lør 14. jan, 2006 16:39

hmm... jeg tror sku ikke jeg har flere forslag. det kunne jo ende med du skal have en butik til at teste din maskine igennem, for at se om der er noget der er brændt sammen!
MBach

Brugeravatar
testing
Site Admin
Site Admin

Indlægaf Nuclear skrevet lør 14. jan, 2006 16:41

hvor lang tid har du kørt med den sammen windows installation?
har du scannet din pc for spyware for nyligt?
<Nuclear>
Nuclear
Bruger
Bruger

Indlægaf Senad skrevet lør 14. jan, 2006 18:59

Ja, jeg har scannet den en masse gange. Og jeg har lige for nyligt geninstalleret den, endda op til flere gangE!
Senad

Indlægaf Nuclear skrevet lør 14. jan, 2006 20:42

hvad med windows update... har du hentet det hele af det?

ellers tror jeg heller ikke der er anden udvej end at få hardwaren tjekken!
<Nuclear>
Nuclear
Bruger
Bruger

Næste

Tilbage til Skærme - Grafikkort - Lydkort