[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
ComputerDebat.dk • Vis emne - Mit lydkort og nettet

Mit lydkort og nettet

debatter om grafik og lyd

Lydkort/driver compaq presari 6545DK

Indlægaf Jensen skrevet man 23. jan, 2006 23:05

Hej.

Jeg har "tabt" driveren til mit lydkort, desværre kender jeg ikke standard lydkortet i maskinen - hvem kan hjælpe?
Jensen

Re: Lydkort/driver compaq presari 6545DK

Indlægaf Umulig skrevet fre 10. feb, 2006 07:01

[quote="Jensen"]Hej.

Jeg har "tabt" driveren til mit lydkort, desværre kender jeg ikke standard lydkortet i maskinen - hvem kan hjælpe?[/quote]
http://www.softpedia.com/get/System/Sys ... tion.shtml
Fortæller hvad din computer indeholder.

Næste gang, så tryk på "[i]Nyt Indlæg[/i]" i stedet for "[i]Opret svar[/i]".
Så får du nemlig dit eget "emne", hvor folk kan svare. På den måde kan man holde emnerne adskilt. :wink:
Umulig
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Indlægaf Umulig skrevet fre 10. feb, 2006 07:09

Senad:

Når enheder i computeren skal bruges, har de rettigheder i en bestemt rækkefølge (dette er en teknisk nødvendighed). Dette kaldes IRQ.

Det kunne godt lyde til at der er en [i]enhedskonflikt[/i] mellem dit lydkort (som producerer lyden), og dit netværkskort (som giver dig adgang til internettet).

Prøv lige dette:

[i]Højre[/i]klik på "Denne computer", og vælg [[i]Egenskaber[/i]] nederst.
I vinduet der åbner, vælg fanen [[i]Hardware[/i]], og rubrikken [[i]Enhedsorientering[/i]].
Fortæl om der er noget derinde, der viser et gult udråbstegn, eller rødt kryds, og hvis ja, hvor?
Umulig
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Foregående

Tilbage til Skærme - Grafikkort - Lydkort