[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
ComputerDebat.dk • Vis emne - Spil top 3 !?

Spil top 3 !?

Debatter om pc-spil. nyheder, gode og dårlige erfaringer

Spil top 3 !?

Indlægaf Tpdrengen skrevet man 06. feb, 2006 22:01

Hey.
Overvejer lidt at inverstere i et nyt spil til min computer, så vi lige høre lidt om hvad I kan lide at spille. Så lav lige en top 3 til mig ! :D

Min egen:
1. Counter Strike:Source
2. Battlefield 2
3. Counter Strike:Condition Zero
Mvh. Morten Trend Poulsen !
Brugeravatar
Tpdrengen
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Geografisk sted: Ikast - midtjylland

Indlægaf testing skrevet man 06. feb, 2006 22:07

Jeg må indrømme jeg ikke rigtigt spiller det store...

men jeg har prøvet den nye Call of duty 2, det er sku ret fedt.. ellers holder jeg mig til lidt CS og gode gamle StarCraft
MBach

[size=75][i]Har du brugt søgefunktionen inden du spørger?[/i][/size]
Brugeravatar
testing
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Århus C

Indlægaf Tpdrengen skrevet man 06. feb, 2006 22:09

[quote="MBach"]Jeg må indrømme jeg ikke rigtigt spiller det store...

men jeg har prøvet den nye Call of duty 2, det er sku ret fedt.. ellers holder jeg mig til lidt CS og gode gamle StarCraft[/quote]

Okay, har også prøvet det, men synes ikke det er helt så godt, som jeg havde regnet med !
Brugeravatar
Tpdrengen
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Indlægaf testing skrevet man 06. feb, 2006 22:12

[quote="Tpdrengen"][quote="MBach"]Jeg må indrømme jeg ikke rigtigt spiller det store...

men jeg har prøvet den nye Call of duty 2, det er sku ret fedt.. ellers holder jeg mig til lidt CS og gode gamle StarCraft[/quote]

Okay, har også prøvet det, men synes ikke det er helt så godt, som jeg havde regnet med ![/quote]

tror heller ikke du skal ligge for meget i min vurdering. jeg spiller som sagt stort set ikke.. og har da også kun spillet det en ½ time ;)
MBach

Brugeravatar
testing
Site Admin
Site Admin

Indlægaf Tpdrengen skrevet man 06. feb, 2006 22:15

[quote="MBach"][quote="Tpdrengen"][quote="MBach"]Jeg må indrømme jeg ikke rigtigt spiller det store...

Okay, har også prøvet det, men synes ikke det er helt så godt, som jeg havde regnet med ![/quote]

tror heller ikke du skal ligge for meget i min vurdering. jeg spiller som sagt stort set ikke.. og har da også kun spillet det en ½ time ;)[/quote]
Okay !
Hvilket CS spiller du så ?
Brugeravatar
Tpdrengen
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Indlægaf testing skrevet man 06. feb, 2006 22:18

hehe.... ja nu begynder det så småt at blive pinligt.... det ved jeg faktisk ikke.. spiller bare med et par af gutterne en gang i mellem.. men det er en gammel en... 1.5 eller 1.6 kan det passe?
MBach

Brugeravatar
testing
Site Admin
Site Admin

Indlægaf Tpdrengen skrevet man 06. feb, 2006 22:24

[quote="MBach"]hehe.... ja nu begynder det så småt at blive pinligt.... det ved jeg faktisk ikke.. spiller bare med et par af gutterne en gang i mellem.. men det er en gammel en... 1.5 eller 1.6 kan det passe?[/quote]
Okay, ja det kan sagtens passe ! Det er nok 1.6 så ! :)
Brugeravatar
Tpdrengen
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Indlægaf Umulig skrevet fre 10. feb, 2006 06:42

1) BF2 :D

2) BF2 :lol:

3) BF2 :roll:
Umulig
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Indlægaf Gæst skrevet fre 10. feb, 2006 10:08

Hehe ! :D

Nogen der har prøvet SWAT 4 ?
Og skriv endelig stadig en top 3 !!
Gæst

Indlægaf brianbrandt skrevet fre 10. feb, 2006 13:58

Det skal nok deles lidt op i to kategorier...
Netværksspil og singleplayer spil...

Top 3 Netværk..
World of Warcraft....
det er så gennemtænkt og stort, at man har meget svært ved at blive træt af det... især hvis du spiller på internettet mod alle andre klaner og ting... så kan du jo lave krige på op til flere hundrede mennsker og det gør sgu tingene ret realistiske..

Counterstrike...
Men pas på... det er en tids-æder, hvis du vil være god.. for du får ikke et godt aim, hvis du ikke bruger tiden på det... og er du ikke god til det og spiller på nettet... så får du sgu RØV !!

Starcraft eller Warcraft...
To spil der ligger uhyre meget op ad hinanden... enten er du i fremtiden eller fortiden.. og platformen er den samme... men du kan bruge rigtig mange timer på det og situationerne ændrer sig ret meget fra gang til gang...

Top 3 Single player...

Diablo...
Det var starten på RPG-genren i 3d.. hvor alt foregår hurtigt og grafikken var eminent sej for dens tid... og hele gameplayet var magisk og en fandens genial historie hele vejen igennem....
2'eren gik jeg igennem.. men så var magien også forsvundet synes jeg...
Den kan også spilles i netværk, men det bliver hurtigt ensformigt, da tingene så bare går ud på hack'n slash...

Need for Speed...
Fart over feltet og lækre damer... need i say more...

GTA ...
Hele genren med at være en bad ass mofu der banker både de gode og onde, bare for at have det lidt sjovt og tjene nogle gejser... lige i øjet...

Her ville jeg så gerne skrive en masse andre spil jeg også holder meget af... og jeg er ikke sikker på, at det er min top 3... for jeg synes mange spil er gode og historien er god... men jeg laver lige en lille liste over spil jeg synes er fede...

Max Payne ... Championship manager ... Gun (desværre var historien al for kort) ... Age of Empires... Civiliazation (den første version) ... Heroes of Might and Magic (eminent serie af turn-based play)... Phantasy Star (et SEGA spil.. men få fat i en emulator og du har det bedste rpg-spil nogensinde) ... Dune (strategi spil på et helt andet plan for sin tid)...

og jeg kan godt finde flere.. men vi skal vel også videre.... uf al den nostalgi.... ja, se bare på settlers og lemmings... uf... ej stop nu... Cannon Fodder, amiga forever... Sensible Soccer....

STOP !!
--------------------------------------
Braveheart Rules
Brugeravatar
brianbrandt
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Gæst skrevet fre 10. feb, 2006 18:03

[quote="brianbrandt"]Det skal nok deles lidt op i to kategorier...
Netværksspil og singleplayer spil...

Top 3 Netværk..
World of Warcraft....
det er så gennemtænkt og stort, at man har meget svært ved at blive træt af det... især hvis du spiller på internettet mod alle andre klaner og ting... så kan du jo lave krige på op til flere hundrede mennsker og det gør sgu tingene ret realistiske..

Counterstrike...
Men pas på... det er en tids-æder, hvis du vil være god.. for du får ikke et godt aim, hvis du ikke bruger tiden på det... og er du ikke god til det og spiller på nettet... så får du sgu RØV !!

Starcraft eller Warcraft...
To spil der ligger uhyre meget op ad hinanden... enten er du i fremtiden eller fortiden.. og platformen er den samme... men du kan bruge rigtig mange timer på det og situationerne ændrer sig ret meget fra gang til gang...

Top 3 Single player...

Diablo...
Det var starten på RPG-genren i 3d.. hvor alt foregår hurtigt og grafikken var eminent sej for dens tid... og hele gameplayet var magisk og en fandens genial historie hele vejen igennem....
2'eren gik jeg igennem.. men så var magien også forsvundet synes jeg...
Den kan også spilles i netværk, men det bliver hurtigt ensformigt, da tingene så bare går ud på hack'n slash...

Need for Speed...
Fart over feltet og lækre damer... need i say more...

GTA ...
Hele genren med at være en bad ass mofu der banker både de gode og onde, bare for at have det lidt sjovt og tjene nogle gejser... lige i øjet...

Her ville jeg så gerne skrive en masse andre spil jeg også holder meget af... og jeg er ikke sikker på, at det er min top 3... for jeg synes mange spil er gode og historien er god... men jeg laver lige en lille liste over spil jeg synes er fede...

Max Payne ... Championship manager ... Gun (desværre var historien al for kort) ... Age of Empires... Civiliazation (den første version) ... Heroes of Might and Magic (eminent serie af turn-based play)... Phantasy Star (et SEGA spil.. men få fat i en emulator og du har det bedste rpg-spil nogensinde) ... Dune (strategi spil på et helt andet plan for sin tid)...

og jeg kan godt finde flere.. men vi skal vel også videre.... uf al den nostalgi.... ja, se bare på settlers og lemmings... uf... ej stop nu... Cannon Fodder, amiga forever... Sensible Soccer....

STOP !![/quote]

Okay ! Mange tak, der gav du mig et par idéer !
Gæst

Indlægaf Tpdrengen skrevet fre 10. feb, 2006 18:05

Og det var så mig der skrev det - glemte at logge ind !
Brugeravatar
Tpdrengen
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Indlægaf Tpdrengen skrevet lør 11. feb, 2006 16:48

Nu har jeg fået GTA San Andreas og NFS:MW !
Men vil stadig gerne høre flere ?!
Brugeravatar
Tpdrengen
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Indlægaf brianbrandt skrevet tirs 14. feb, 2006 16:55

Har lige spillet lidt Gangland (fordi jeg faktisk vandt den i DR's Pakkeleg... jeg vandt på flest pebernødder... havde 105 da det sluttede :P :P ... )

og det er sgu egentlig meget cool og der kommer mange nye ting hen ad vejen... historien er rigtig fed, det er bare ærligt at den ikke integreres noget mere i selve spillet...
selve temaet i historien er jo ret sej allerede... Three brothers went to paradise city... the fourth went there to kill them...

og spillet er et stort mix af rpg (da karakterene stiger i grader og din boss stiger i levels) .. fast pacing.. du kan lave drive-by shootings, og køre i hurtige biler.. du kan ha' sex med damer ... du kan producere små børn der med tiden bliver Capo's... de har virkelig realiseret det at være superboss .... Nogen der sagde "The Godfather" ... god danm yes... and its all that and more... jeg tror sgu jeg trækker i mit pæneste Suit i weekenden, ser alle tre Godfathers igen og så spiller jeg Gangland resten af tiden....

Capo di tutti Capi.....
--------------------------------------
Braveheart Rules
Brugeravatar
brianbrandt
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Geografisk sted: Odense

Indlægaf chap-14 skrevet lør 18. feb, 2006 21:16

CS
CS
CS