[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
ComputerDebat.dk • Vis emne - Hvilken printer?

Hvilken printer?

Debatter om andet hardware

Hvilken printer?

Indlægaf Peter skrevet tirs 07. feb, 2006 23:17

Hej...

jeg skal have en ny printer! men ved ikke helt hvilken! gerne en multifunktionsprinter og gerne med arkføder. mine krav er at den skal være billig i blæk og så vil jeg helst ikke give meget mere end 2000.

nogen der har noget de kan anbefale? eller fraråde så vil jeg gerne høre fra jer!

på forhånd tak for svarene!

Peter
Brugeravatar
Peter
Bruger
Bruger

Indlægaf A. Lunde skrevet tirs 07. feb, 2006 23:51

Kommer lidt an på hvad dine behov er...

hvis du ikke har behov for at printe i farve, kan jeg klart anbefale Brother's laserprodukter... de er billige i indkøb, og forbrugsstofferne holder lang tid.

For mig er det i hvert fald god sammenhæng mellem pris og kvalitet. Jeg skiftede selv til laserprinter, fordi jeg var træt af langsom udskrift og højt blækforbrug på min Epson farve-inkjet printer.
A. Lunde
Bruger
Bruger

Geografisk sted: Århus

Indlægaf testing skrevet tirs 07. feb, 2006 23:56

ja.. jeg står i et stort dilemma! for på den ene side vil jeg gerne have en god multifunktionsmaskine, og på den anden i driftsbillig laser... men det bliver dyre hvis de skal være med scanner!

kan du ikke smide et link til den brother du havde i tankerne... så vil jeg lige kigge på den!

det er har kig på lige pt er Canon PIXMA serien!
MBach

[size=75][i]Har du brugt søgefunktionen inden du spørger?[/i][/size]
Brugeravatar
testing
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Århus C

Indlægaf A. Lunde skrevet ons 08. feb, 2006 00:02

Brother DCP-7010 er en monokrom laserprinter med indbygget scan og kopi

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=620672

shg.dk har den til 1429 kr. og den kan sikkert fåes ligeså billigt eller billigere andre steder.

Det er hvad jeg vil mene er billigt! Hvis jeg ikke havde købt en Brother laserprinter for et års tid siden, så skulle jeg have sådan én! Min scanner er nemlig stået af i mellemtiden :(
A. Lunde
Bruger
Bruger

Indlægaf Peter skrevet ons 08. feb, 2006 08:31

ja, det ser fornuftigt ud til prisen. er det samme type printer hvis man går op og tager en af de modeller med arkføder?

hvad med toner hvad koster det? og hvor mange sider er der til?
Brugeravatar
Peter
Bruger
Bruger

Indlægaf testing skrevet ons 08. feb, 2006 08:33

ja.. den ser sku ok ud.... det er bare lidt ærgeligt at der ikke er nogen anmeldelser på den inde på edbpriser! syns det giver en god sikkerhed for at man køber noget ordentligt!
MBach

Brugeravatar
testing
Site Admin
Site Admin

Indlægaf A. Lunde skrevet ons 08. feb, 2006 10:38

[quote="Peter"]ja, det ser fornuftigt ud til prisen. er det samme type printer hvis man går op og tager en af de modeller med arkføder?

hvad med toner hvad koster det? og hvor mange sider er der til?[/quote]

Er lidt i tvivl om du mener arkføder til scan/kopi... eller om det er arkføder til "blank" papir?

Den har nemlig papirmagasin... til 250 sider.

Hvis du tænker på de modeller der har arkføder til scanneren, så er de naturligvis noget dyrere... nogen af dem er laserprodukter, og nogen af dem er ink-jet... ved ikke om du tænkte på en bestemt model?

[quote="Brother.dk"]Toner: TN-2000 / ca. 2500 A4 sider v. 5% dækning[/quote]
Toner kan findes til ca. 350 kr. for en kassette... fra hvad jeg umiddelbart har kunnet finde.

Du kan i øvrigt læse tekniske data på Brother's DCP serie på http://www.brother.dk
A. Lunde
Bruger
Bruger

Indlægaf Peter skrevet ons 08. feb, 2006 10:56

det jeg tænkte på med arkføder var ADF auto document feeder, altså så man kan ligge 20 sider i og så scanne dem ind på en gang.

jeg har kigget på de her to. der er bare ikke rigtigt nogle anmeldelser på dem....

Brother
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=138940

Canon
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=157846
Brugeravatar
Peter
Bruger
Bruger

Indlægaf A. Lunde skrevet ons 08. feb, 2006 11:03

MFC 7420 synes jeg ser fin ud... forbrugsstofferne er de samme som til den anden.

Canon ved jeg ikke rigtigt noget om...
A. Lunde
Bruger
Bruger

Indlægaf testing skrevet man 20. feb, 2006 21:22

Så fik jeg købt en printer.. det blev en Canon PIXMA MP780, fik en god pris hos computercity som jeg ikke kunne sige nej til :)

intil videre virker den perfekt. frintede lige et foto på det medfølgende papir! efter min mening er der ingen forskel på det og hvad fotohandleren lave! derudover er der arkføder og det virker fint.

den kan varmt anbefales!

Hvad med dig Peter? har du fundet dig en printer?
MBach

Brugeravatar
testing
Site Admin
Site Admin

Indlægaf Peter skrevet tirs 21. feb, 2006 13:02

jeg har sku ikke fundet nogen endnu... er gået lidt i stå!

man MP780 scanne en stak dokumenter ind med arkføderen og så gemme det som en pdf?
Brugeravatar
Peter
Bruger
Bruger

Tilbage til Andet