[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
ComputerDebat.dk • Vis emne - Vega Pro Centrino 1.5 GHz

Vega Pro Centrino 1.5 GHz

Sælg din pc, telefon, hardware eller lign. her!

Vega Pro Centrino 1.5 GHz

Indlægaf brianbrandt skrevet fre 10. feb, 2006 16:48

Hi...
Jeg vil godt sælge min bærbar, da jeg har brug for en bærbar med en DVI udgang, da jeg har en Mac-skærm som jeg gerne vil have koblet til..

Bærbaren fungerer 100% optimalt stadigvæk og er af den fineste kvalitet..

Vega Pro Z7
Test af den kan ses her....
[url]http://www.hardwareonline.dk/vis_test.asp?tID=130&s=1[/url]

Processor: Centrino 1.5 GHz
RAM: 512 DDR
Harddisk: 60 Gb 7200 rpm
Drev: Combi, CD/DVD brænder .. 16x
Skærm: 15.4" (1280x1024)
Grafikkort: Nvidea Geforce Go 6600, 128 mb ram
Bundkort: Asus

I denne bærbar er der kræset for detaljerne... 4 USB 2.0 indgange.. Infrarød port... TV-out... microfon... indbygget Wireless ...

Der er selvfølgelig lidt slid på den, da det jo er en bærbar, så det kan man ikke komme udenom, men det er kun overfladiske ridser...

Den er købt august 2004, så cirka 1½ år gammel... og brugt som studiepc til at tegne inventor og photoshop, samt en masse gaming.. (Counterstrike og World of Warcraft kører den fint ;-))

Der medfølger en Samsonite bærbar-trolley (nypris 1.200 kr), som har været brugt en måneds tid.. er som ny stadig...
Der medfølger også en bærbar mus, som har lednings snor oprul...

Nyprisen for bærbaren var 12.700 kroner + 1.200 kroner taske + 300 kroner mus = 14.200 kroner

Men alt dette for den nette sum af
8.000 kroner inkl. moms ....

[b]Du sparer cirka 6000 kroner....[/b]

- Brian Brandt
--------------------------------------
Braveheart Rules
Brugeravatar
brianbrandt
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Duen skrevet tirs 14. feb, 2006 09:27

Hallo , Prøv lige at vågn op mester....

du kan da ik forlange 8000 for en 1½ år gammel vega spand..
Du kan få 5000.
Duen
Ny Bruger
Ny Bruger

Indlægaf MarsQ skrevet tirs 14. feb, 2006 14:44

jeg har lige set den nogle steder men kan sagtens få den til 4000-5000kr...som sagt er den 1½år gammel

Jeg tror du ikke kommer til at sælge den for 8000kr..du skal længere ned
Brugeravatar
MarsQ
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Geografisk sted: Lyngby

Indlægaf brianbrandt skrevet tirs 14. feb, 2006 17:06

ja ja... 8000 er jo bare et forhandlingstilbud... man er vel i bund og grund gammel vestjyde ;-) !!!

har du nogensinde sat en ting i den blå avis til en pris og regnet med at du fik det for den... :lol: :wink:

men 5000 er for småt.... måske er det også det forkerte forum at sætte sådan en på tilbud i... viden omkring emnet er for stort herinde ;-)

- B
Braveheart Rules
Brugeravatar
brianbrandt
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Indlægaf Niels Anton skrevet tirs 28. feb, 2006 20:07

Hvad med 6000 for den..
Ville det være et bud der kunne overvejes?? :wink:

Det er jo en computer der som sagt er 1½ år gammelt og det kan du ikke få meget for..
Niels Anton
Ny Bruger
Ny Bruger

Indlægaf brianbrandt skrevet tors 02. mar, 2006 19:14

hmm... nok bare mig der lever i en utopisk verden .... 8)

hmm.. ellers også er jeg bare stadig i fornægtelses-fasen, hvor jeg ikke vil acceptere, at computere falder så meget i værdi....
Braveheart Rules
Brugeravatar
brianbrandt
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Tilbage til Sælges